2013 m. gruodžio 23 d., pirmadienis

Pradžia

Na štai, atėjo ta diena, kuomet tvirtai jaučiu, jog jau laikas. Laikas pradėti dalintis tuo, ką išgyvenu jau pusantrų metų. Per šį laikotarpį mano gyvenimas keitėsi, tikiruaisiai, kaip niekada anksčiau. Kai į jį įsileidau bulimiją, kiekviena diena tikrai nepašykštėjo iššūkių, baimių, milžiniškos stiprybės, valios, nerimo... Kaip bebūtų keista, gyvenimas su bulimija nepagailėjo ir gerų dalykų: gilesnio savęs pažinimo, optimizmo, ryžto, tikėjimo ir pasitikėjimo. Taip jau yra. Jei kažkas atimama, kažkas ir duodama. Tik, galbūt, nevisi tą pastebime. 

Šiandieną esu kur kas stipresnė nei buvau prieš metus. Išmokau valdyti stresą, emocijas. Sugebu save nuraminti ir paguosti. Vis rečiau ir rečiau problemas sprendžiu per maisą. Vis rečiau persivalgau ir save niekinu. Vis labiau savimi rūpinuosi. Sulig kiekviena diena, jaučiu savyje augančią stiprybę ir pasitikėjimą. 


Šiandien žodžiai liejasi dar nedrąsiai, tad pirmasis įrašas nebus nei labai skladus, nei daug pamokantis, ar atskleidžiantis. Judėssiu po truputį. Kaip ir judu savo sveikimo kelyje. Turiu, išties nemažai ką jums papasakoti. Noriu pasidalinti savo atradimais ir įžvalgomis. Noriu suteikti žmonėms įkvėpimo. Trokštu, jog žmonės, sergantys valgymo sutrikimu (anoreksija, bulimija, emociniu valgymu) suprastų, jog tai ne bausmė ir juo labiau ne nuosprendis visą gyvenimą gyventi su šia liga. Patikėkit, tai tikrai kur kas daugiau, nei jūs manot. Bent jau aš, tvirtai tikiu, kad bulimija į mano gyvenimą atėjo neatsitiktinai. Nuo pat pirmų ligos dienų, supratau, kad tai ženklas. Ženklas kažką keisti savo gyvenime. Žinoma, atsakymai neatplaukė patys savaime. Reikėjo laiko ir kantrybės. Nuolatinio stebėjimo ir analizavimo. Reikėjo sekti ženklus. Tiesa, tą darau ir iki šiol. Mokausi, augu, tobulėjo, stiprėju. Kiekviena diena man atneša daug atsakymų. Daug tiesos ir subtilių įžvalgų. Tad šiame tinklaraštyje, stengsiuosi dalintis tuo, ką atrandu, kas man padeda ir įkvepia gyvenimui. Jei bent vienam žmogui padėsiu sveikti- tai, jau bus didelis pasiekimas.

Šiam kartui tiek... 

Meilė.

paveikslėlis iš čia

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą