2013 m. gruodžio 26 d., ketvirtadienis

Kodėl susirgau bulimija?



Bulimija susergama dėl gausybės įvairiausių priežasčių. Labai retais atvejais dominuoja kažkuri viena. Tai tarsi visa puokštė įvykių, žmogaus asmeninių savybių, charakterio bruožų, ir net paveldimumo faktorių, kurie daro įtaką polinkiui įgyti valgymo sutrikimą. Faktas tas, kad problemų maiste ieškoti nereikia. Ir dietose, ir savo išvaizdoje, ir svarstyklių skaičiuose. Ne. Problemos ten nerasi. Jos slypi tavo viduje. Dažniuaisiai giliai giliai. Ir atkapstyti jas laiko tikrai prireiks. Bet vilties, šiukštu negalima prarasti. Nes jei labai labai norėsi (LABAI!!!), TIKRAI surasi visus atsakymus ir išsikapstysi.

Mano asmeninė patirtis byloja, jog bulimija susirgau dėl:

  • Nemeilės sau 
  • Tobulumo siekio (ne vien mityboje ir išvaizdoje, bet ir kitose gyvenimo srityse)
  • Nežinojimo ko noriu iš gyvenimo
  • Nežinojimo kas man suteikia laimės
  • Nežinojimo KAS YRA laimė
  • Nemokėjimo išgyventi savo jausmų
  • Neapykantos
  • Godumo
  • Baimės
  • Nesugebėjimo kontroliuoti savo gyvenimo
Tikriausiai šį sąrašą dar būtų galima lengvai prailginti, tačiau manau būtent šie aspektai vertė mane pulti į valgymo sutrikimų liūną. Pasveikt dar nepasveikau (nors jau esu toli toli nuo tų sunkių pradinių žingsnių), tačiau tvirtai žinau, kas mane pastūmėjo įkliūti į bulimijos gniaužtus. Ir esu be proto laiminga, kad galiu tai įvardinti. Nes žinodama, kas sukėlė šią ligą, galiu su ja kovoti. Ir man sekasi!

Jei esi pradinėse sveikimo stadijose, siūlau patogiai įsitaisyti, pasiimti mėgstamą užrašų knygutę ar baltą popieriaus lapą ir surašyti visus įmanomus dalykus, kurie galėjo sukelti valgymo sutrikimą. Net jei sergi anoreksija ar emociniu valgymu, daryk tą patį, nes visi valgymo sutrikimai yra labai labai panašūs ir tarpusavyje susiję. Jei atsakymai laisvai nesidėlios - nenusimink. Grįžk prie sąrašo, kai užplūs įkvėpimas. Ir nesistenk kažko išgalvoti, pajusk atsakymus, plaukiančius tiesiai iš vidaus. Tikrus ir nesuvaidintus. 

Gražios ir įkvepiančios tau dienos!!!

Meilė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą